Uncategorized

Opdracht.

I am Beenish Mahmood from Lahore, Pakistan. New to blogging want to learn its art since writing is my passion. I am a magazine reporter but due to a long commute decided to work from home. The areas of my interest are films, creative writing and fashion.

allemaalgoed

Ik open wordpress en zie staan :

Blogging 101: Introduce Yourself

Today’s assignment: write and publish a “who I am and why I’m here” post.

Om de plaats van een beginneling in een gevestigd systeem te respecteren : een gehoorzame introductie.

Op basis van de stel-jezelf-eens-de-vraagsuggesties :

  • Why are you blogging publicly, rather than keeping a personal journal?

Wel, goede vraag. Heb blogs altijd leuk gevonden, wou het ook al langer eens proberen maar was nooit zeker dat ik wel iets te vertellen had. Ook nu ik er aan begonnen ben, ben ik nog niet overtuigd dat ik iets te vertellen heb, en of dat als ik al iets te vertellen heb, dat lezenswaardig kan zijn voor andere mensen. Maar ik heb een probleem met alcohol dat ik nu wil aanpakken. En door deze voornemens publiek te maken (het idee dat de mogelijkheid bestaat dat iemand dit ooit leest is al voldoende)…

View original post 151 more words

Standard

Leave a Reply

